Christmas!

Ok, nu har jag inte skrivet på ett tag igen så det är väll dags nu? Ja, vad kan man säga? Känns lite udda att jag kommer vara hemma hela lovet och inte åka bort någonstans. Morsan for dock ner eftersom hon ville träffa sina syskon, vilket är fullt förståeligt. Jag kan inte komma på något år som det har blivit så. Ån så länge har det varit ganska chill lov, jag har varit vaken för länge och sovit till alldeles för sent in på dagen. Blev tvungen att vrida tillbaka dygnet innan farsan blev sur, han hatar verkligen då man vänder på dygnsrytm. Julklappar har man självklart fått! Shampoo(huh?), ny kalender(aha..), headset(!!) och ny mobil(WHAT!?). Ironiskt nog så har jag samma modell(w302 eller något sånt, typ) som Marklund igen.

Fast nu känner jag att jag vill hitta på något, jag gör för lite på dagarna. Jag sitter mest vid datorn och lirar ae eller ser film med brorsan och farsan. Nog för att jag var på stan idag, men det är en annan sak xD Jag har fått en himla lust att filma något random med kameran, men jag behöver någonstans att vara! Det är för trångt hemma hos mig att filma något... Sen så saknar jag Elin, jag har inte sett henne på snart en vecka! Det är för länge tycker jag! Jag blir rent av lite tokig xD A ja, jag får väll styra upp något kanske? ^_^

Mycket creds till Marklund som sa åt mig att lyssna på den här låten!!! (Kolla in Spotify för, bättre kvalla!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh har du fått en ny mobil? Nice :D



Jag har också vänt på dygnet, det blir ju lätt så på julllovet :P



Jag och Martin såg Snatch nyss, den är ju verkligen hur skön som helst :D I love it :P



hihi ja du borde ta och styra upp nått :)

2009-12-27 @ 00:25:01
Postat av: Marklund

Den låten är iiinte dålig :D



Styr upp nåt typ imorgonkväll :D Jag jobbar imorgon :/

2009-12-27 @ 14:06:27
Postat av: Jonas

Jag ser att Marklund har börjat ha en ledsen smilie efter "jag jobbar"...

2009-12-28 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0