Poser?

Jahapp, nu har man inte skrivit på ett tag så jag tyckte att det var dags igen! För er som inte märkt det så har jag ändrat temat på bloggen till något lite snyggare. Men allafall, en fråga som hela tiden kommer upp på facebook är "Är jag en poser?". Och om jag kollar upp vad folk har svarat så är det ju självklart ett ja hela tiden typ(jag har inte kollat så noggrant). Så varför posar jag? umm... dum fråga, det är smörigt, ser lite snyggt ut och kan bli lite roligt ibland. Inte nog med det så kan man också skicka ut så många meddelanden med ett ansiktsuttryck(T.ex. SeriousFace, WtfFace, HappyFace, WeirdFace, ect). Visst ibland gör jag det bara för att det ska se coolt ut men oftast så gör jag det bara för att det ska bli lite roligare. 

Här har vi min nya bild på facebook och Elin som försöker härma den på skoj :] Vem är nu en poser?
JagEnin

Idag har varit niice, först ris med kyckling wok till lunch och sedan middagsbuffé på Eastern Palace! För att inte glömma alla skumtomtar och pepparkakor man har ätit under dagen! Elin var typ överspeedad större delen av dagen, vilket jag tycker var väldigt gulligt och roligt. Dock så fick jag svårt att hänga med ibland eftersom jag var typ motsatsen, helt slut! Fast snart får man ta och vila ut ordentligt eftersom det är sista skolveckan före lov! Inte nog med det, på torsdag har jag och Elin varit ihop i 1½ år! ^_^

Sen så har jag tänkt vara lite wannabe och lägga upp en låt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg design!...men nu är ju jag den enda med B-utseende på min blogg... xD



Hmm jag råkade se lite för glad ut på den där bilden...



Det var skumtomtarnas fel att jag var så speedad ju!



2009-12-16 @ 09:30:01
Postat av: Marklund

Hehe, klart man ska posa :D Sånt är mycket skoj ^^

Dock misslyckat av Enin, hon kan ju inte le om hon ska härma din bild :O



ojojoj, ingen dålig dag! :D

2009-12-16 @ 09:45:02
URL: http://niloim.blogg.se/
Postat av: Elin

men min kommentar syns ju för mig, syns den för dig nu?

2009-12-16 @ 19:13:06
Postat av: Jonas

Jag insåg nyss att Rise against och Rage against the machine var olika band =P

2009-12-21 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0