Dreams

En av de coolaste sakerna jag har varit med om måste varit när jag märkte att jag drömde fast jag vaknade inte. Jag fick i stort sätt medvetande medan jag sov och kunde göra precis vad som helst eftersom det var en dröm. Jag minns att jag valde att flyga runt och lyfta saker med bara tanken, jedistyle typ! 

Jag kom att tänka på den här gamla drömmen när jag såg Vetenskapens värld, de hade ett program om drömmar. De tog upp vad kan drömmar betyda, vad drömmar kan ha för olika funktioner och så kallade klardrömmar. En klardröm är precis vad hade för ett par år sedan nu, när man får "fullt" medvetande under en dröm(man vet att man drömmer) och tar kontroll över den. De nämnde även hur man kan träna sig till att drömma klardrömmar.

Så gillar man att leka maktgalen(eller rent av gud) så ska man läsa upp på klardrömmar, sova, börja drömma, märka att man drömmer utan att vakna och sedan är det bara att härja fritt! Mwhahahaha!


Kommentarer
Postat av: JoHaAN

Va Faa-AN

2009-11-19 @ 16:18:29
Postat av: Jonas

Jag gillar bilden =)

2009-11-20 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0