Projektarbete

Jahapp, nu är man då fast i en liten håla på Östras bibliotek och arbetar på sitt projektarbete, woohoo! Jag har då valt att skriva en bok som projekt arbete och storyn är typ still in da mejkin men det går framåt. Min bok ska typ vara en nutida fantasy i stil med Kyrkdjävulen och jag har valt att det ska ta plats i Umeå.

Tänk er Umeå + Branden + Nutid + Gymnasieelever + Kyrkan + Magi + Mitt "komplexa" tänkande = Min bok. Visste börjar det låta intressant? ...inte? Då kan du lika gärna sluta läsa. Men ni som faktiskt tycker det låter intressant kan också sluta läsa eftersom jag har inte tänkt avslöja något mer utan istället fortsätta jobba.

Kommentarer
Postat av: Marklund

Alla ska skriva böcker nuförtiden :O



Nämen, det är kul att du gör nåt nice ;) hehe

2009-10-07 @ 20:36:27
URL: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0