Riktigt blogginlägg!

Okej, förra inlägget var mest för att testa hur det gick att göra ett blogginlägg från min psp. Det gick ju såklart men det var skit jobbigt! Minns ni hur det var att smsa innan man lärde sig hur T9 fungerade, det funkar ungeför så att skriva med en psp. Så det skulle vara väldigt tidskrävande(DRYGT! ..men ändå coolt!) om jag skulle skriva ett ordentligt blogginlägg med den! xD

Fast psp är faktiskt riktigt grym om man har rätt spel *host*PHANTASY STAR PORTABLE(PS:P)*host*. Jag vet inte riktigt hur många timmar jag har lagt ner på PS:P under den veckan jag har haft den. Det är typ ofattbart vad roligt spelet är! Men.. jag har såklart fastnat på sista bossen som är skit svår. Inte ens Dark Falz på Ultimate i PSO(Phantasy Star Online) är så svår och den bossen kan jag lova är svår!

På tal om PSO så lyckades Karl komma in på schtserv för PSO(privat server) vilket är AWESOME med tanke på att orginal servern för spelet la ner. Så när jag kommer hem från Elin blire nog direkt att ringa Karl be han hjälpa mig fixa det för mig också ^_^

Sen så är det så sjuukt härligt med lov nu, jag känner att man äntligen får ta det lite lugnt och luta sig tillbaka. Lovet har fått en bra start, åkt till Elin och sett Slumdog Millionaire. Vilket var som jag trodde en rätt så härlig film, dock blev jag lite överraskad ibland.. Det kom några verkligen oväntade äckliga scener som jag inte alls hade väntat mig. Det var två scener som var riktigt gross, fast de får ni se själv om ni ser filmen xD

Dessutom är Elin så otroligt söt, hon vet verkligen hur man rör mitt hjärta :] Jag lyckas aldrig lista ur riktigt hur men hon får mig jämnt att öppna upp mig så sjuukt mycket, vilket typ ingen annan lyckas med. Jag älskar dig Enin :]

P.S. Elin har gjort en blogg! Klicka här!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lov är nice och slumdog var asbra! :D

naaw :]puss. Du är så söt.

hihi du länkade min blogg! :P

2009-10-24 @ 17:36:45
Postat av: Marklund

Ojoj, massa bloggar nu :D

2009-10-24 @ 18:13:39
URL: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0