Walking In Memphis

Den där låten är så fastklistrad i min hjärna så det inte är sant, precis som Destiny Calling var igår. Det är Calle Kristianson fel! Först och främst så har han en så jävla skön röst, för det andra så är jag så jävla speedad så det inte är sant och för det tredje är låten så jävla catchiig så det inte är sant! Jag har typ fått tillbaka min I'm Yours syndrom igen fast med Walking In Memphis. Om jag skrev en dagens låt på min blogg varje gång jag skrev skulle det vara den låten no doubt och igår hade det varit Destiny Calling.

Så nu är jag tillbaka i den lilla hålan på skolbiblioteket som för övrigt stänger tidigare än normalt. Den stänger redan 15.00 vilket är lite små störande. Det skulle vara sjukt schysst om de hade öppet typ åtminstone en halvtimma längre men a ja, man får väll hitta något annat ställe att jobba mer på projektarbetet efter de stänger biblan.

Sen så känner jag mig taggad på allt just nu och att jag är speedad gör saken bara bättre! Jag taggar helgen då jag ska dra till Marklund i Norum och fira att han fyller 18. Jag taggar att Kyrkdjävulen ska komma ut som film kanske någon gång nästa år. Jag taggar att jag snart har Phantasy Portable som jag kommer lirar sönder! Och jag taggar även att springa maraton nästa år, jag precis som Marklund blev båda pepp på att springa maraton efter att Lina sprang sitt första maraton. Ett maraton är 4,2mil av konstant springande/joggande typ, fatta känslan efter att ha sprungit klart något sånt, man måste ju vara hur stolt som helst!!

Sen så vet jag inte vad det är med mig idag, men jag har en så sjuukt härlig dag. Jag är speedad, glad och speedad! Kan det bli bättre? Sen så har jag fått tillbaka min I'm Yours syndrom, så musik hör jag konstant. YEAH! ^_^

Kommentarer
Postat av: Marklund

Nu blev jag också sjukt glad :D Tagga helgen ;)



Mjo, vi måste fan springa nästa gång :D då kan ju du, jag och Lina vara ut och springa med ju innan nästa sommar ;P

2009-10-14 @ 13:49:18
URL: http://niloim.blogg.se/
Postat av: Elin

Det va länge sen du uppdaterade nu... ;P

2009-10-21 @ 15:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0