Great! and not so great

Jag tycker att vi kan börja med not so great så kan jag gå över till great! efter det. Jahapp, not so great. Då var man hemma idag då.. jag vaknade upp imorse och känner att jag mår skit. Men jag klev upp ändå för att se om det gick över. Nope, det funkade inte. Plan B, jag käkar frukost! Det funkade inte heller så bra, känns som om jag är påväg att spy. 

Kanske ska gå över till great! Helgen var aschill, efter skolan så for jag dirr till Marklund efter att ha hämtat lite saker hemma(bl.a. gitarren). Som Marklund påpekade sin blogg så blev det mycket gitarr spelande, film och även skoter som jag tror vi körde fast med två gånger. Det var inte bästa förhållandena att köra i precis, lite för mycket snö, men niice var det! :D



Jag har ju lovat nu att "smyga" in en bild i varje inlägg, så jag hade tänkt att den här skulle passa in rätt så bra. Marklund och en cola kombinerat med en glad/creepy look. Nog för att bilden är från nyår men ändå! xD

Då var det dags för låten då, jag har ju redan text och en bild. Eftersom det är måndag och jag är hemma så tycker jag den här skulle passa bra xD

Itchy Daze - I Never Work On Mondays


Kommentarer
Postat av: Marklund

aah =( Krya på dig Rolfie!



Men skoj var helgen iaf :) härlig bild x)

2010-02-08 @ 09:54:53
URL: http://niloim.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, krya på dig! puss :*



Jag vill också köra skoter!

2010-02-08 @ 12:55:25
Postat av: Jonas

Bilden var skickligt insmugen =P Man märkte den knappt. Snyggt med länkningen; man kan nästan inte tro att det är en slump haha

2010-02-09 @ 22:28:46
Postat av: Knoll

I like the front of your friends hair! :B

2010-02-18 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0