Till Frida

Ok, jag har fått lite klagomål/konstruktiv kritik som säger att jag har alldeles för lite bilder på min blogg. Så jag har nu tänkt vara lite snäll och dedicera hela inlägget till att bättra mig. Jag tänker inte gå tillbaka och lägga in bilder i gamla inlägg på bloggen, utan, från och med nu så ska jag smyga in minst en bild i varje inlägg. Precis som jag i slutet av varje inlägg har länkat en låt från youtube som jag tycker var extra bra då jag skrev just det inlägget.

Så är alla redo? För nu kommer bilden! (Glöm inte klicka på youtubeklippet innan ni scrollar ner!)



TADA!
Varsegod

Ok, nu när jag har bättrat mig ska jag länka till en låt eftersom jag faktiskt inte har något mer att skriva om. Så jag tycker att den här låten passar extra bra till detta inlägg.

Sum 41 - No Reason

Kommentarer
Postat av: Frida (anonym)

TACK ROFFE ROLF :D:D:D::D

2010-02-05 @ 11:15:48
Postat av: Marklund

Haha, inte dåligt ^^

2010-02-05 @ 12:59:51
URL: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0