WAZZUP!?

Efter över en månads uppehåll tyckte jag att det var dags att skriva ett nytt blogg inlägg. Jag menar, det är inte särskilt roligt att kolla en blogg som aldrig får något nytt, då slutar man ju läsa! Mycket har hänt sedan sist jag skrev något. Jag har färgat håret "arabian"! Nu lär jag smälta in ännu bättre på ersboda med alla araber, syftar då främst på Josef. Jag har äntligen fixat gitarren och tagit på mig att på allvar börja lära mig spela! Jag kan nu byta akord snabbt.. det kanske inte låter så bra än men.. det går snabbt! xD

Nu kom jag av mig från mitt flyt av skrivade pga av att jag såg gitarren.. suck... Nåväl, vars var jag? Just vad har hänt? Kanske lite sent men, jag måste säga att nyår var niiice! Jag gav mig nyårslöftet att jag ska åka Snowboard i år! :D Nyår var vad jag skulle vilja kalla "socialtmysigt", jag jag kom på den frasen nu om det är någon som undrar det. Men jag lovar att de som var där nog kan hålla med om det. Förövrigt har jag börjat hitta saker! Helt sjukt. Då vid Linas lillstuga efter tolvslaget så hittade jag en av mina sju stycken metalltärningar som hade varit försvunnen ett bra tag. Jag fick metalltärningarna av brorsan och brukar använda dom då jag rollspelar, så det händer ofta att jag har dom i ryggan. Sen så har jag hittat laddaren till pspn! Den har varit borta i evigheter, såklart så hittade jag den då jag städade mitt rum någon gång innan Elin skulle hit någon gång. Så jag laddade pspn, körde lite lätt för att komma ihåg alla knappar igen och gick sedan på sista bossen i Phantasy Star Portable. BOOM! Jag varvade spelet!!! :D Härligt att det är RPG så att det finns fler saker att göra efter man har klarat av storyn och varvat spelet.

På tal om ingenting så vill jag hemskt gärna se Avatar! Jag har inte sett den och jag har bara hört bra kommentarer... vilket stör mig enormt mycket! Jag kan nog skrapa fram lite tid över till att se den sen, just nu är det dock så mycket i skolan: sam, jap, txtk och lige(Jag förkortar allt eftersom jag är LAT! :D). Men förutom att det är så mycket just nu så finns det ju även saker att se framemot. I helgen så ska Elin, Lina och Linn ha girlsnightout så Marklund tänkte att man kunde ha en boysnightout(okej, han sa inte så och det där låter bara gay, men ändå!). Så i helgen ska jag dra iväg till Norum, se film(Marklund wanted to see Wanted), spela gitarr och vara ett socialtmonster(DET ÄR EN POSITIV SAK!). Undra vad jag får för mat? :O Random fråga mitt i inlägget ftw! Jag kom av mig igen... kanske ett nytt stycke och går vidare till ett annat ämne?

Sen så kom jag ju på att det är februari. Då händer tre saker! Linn och Elin ska har gemensamt födelsedagsfirande, Elin fyller år och Alla hjärtans dag. Jag hör allt för ofta av folk som säger att de inte tycker det är någon speciell dag, men fuck them! Det är vad man gör det till och jag gillar att göra dagar speciella. Så jag har redan börjat fundera på vad som ska hända då, inga överdrivna tankar utan lite såna små fina saker som man kanske inte tänker på först. Mer än så vill jag inte avslöja eftersom Elin också läser det här, puss ;]

Jag tänkte avsluta detta blogg inlägg med att länka till en låt och eftersom den där Marklund redan har länkat "Risa Against - Injection" så kan jag ju inte göra det! >_< Så istället får det bli en härlig Sum 41 låt.

Sum 41 - Walking Disaster

Kommentarer
Postat av: Marklund

Den där Rolfie har sina stunder av niciga ord märker jag! ;P



Ska bli skoj i helgen, hehe :D Och ja, du ska köra skoter ;)

2010-02-03 @ 21:50:26
URL: http://niloim.blogg.se/
Postat av: Norco

Haha, eller hur? :P



O ja! I helgen smäller det förhoppningsvis inte.. då jag ska köra skoter! :D

2010-02-03 @ 21:54:29
URL: http://norco.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vilket ovanligt långt inlägg! Mer sällan än vissa, men längre än de flesta!

2010-02-04 @ 16:34:25
Postat av: Norco

Haha, jag märkte efter jag skrivit det hur långt det faktiskt blev xD Liksom jag scrollade ner för att kolla tidigare inlägg och då slog det mig; "Ey.. Hur mycket skrev jag!? o_O" eller något åt det hållet :P

2010-02-04 @ 16:46:58
URL: http://norco.blogg.se/
Postat av: Elin

Om jag ska vara ärlig så brukar jag också räkna mig till dem som inte brukar bry mig så mycket om alla hjärtans dag. Men jag kanske ska bättra mig iår? :)

2010-02-05 @ 09:20:37
Postat av: Norco

Meh~! I'll show you! Snart kommer du att tycka annorlunda, för jag ska få dig att rådna sönder på söndag nästa vecka! :] :*

2010-02-05 @ 09:24:03
URL: http://norco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0