Dancing on the streets

Ja, det är vad jag gör varje gång jag är på stan. Jag stöter på någon jag känner och börjar dansa för att invänta deras reaktion, de två vanligaste reaktionerna är "Va?" eller att den jag möter också börjar dansa. Sen varje gång man är i parken blir det minst en combatroll, det brukar oftaste mötas med "COMBATROLL!" eller "Va?".

Påtal om om "Va?" eller något så var det Alienmaraton hos Thomas. Alltid skönt med lite gammal skräck-si-fi som har helt puckade karaktärer. Jag tror att vi höll på att garva ihjäl oss under andra filmen "GAME OVER MAN! GAME OVER!". Sen så blev det Tequila på det... wait, da faq? Where did the Tequia come from? Det var såklart Fredrik som hade tagit med den och lite annat till filmkvällen. Så det blev då inte mindre flummigt. Jag tror aldrig att jag har sett Åsa så full, det hade inte hon heller.

Åsa: Rolf, kan du gå med mig så jag kommer hem?
Rolf: Da faq? Du vet väll att det är typ 30 meter bort bara?
Åsa: Mitt huvud snurrar~
Rolf: Haha okej xD

Det hela slutade med att Daimen jag fick av Bea tog slut, vi slutade efter tredje filmen, Anders gick till bussen, jag följde Åsa de där otroligt farliga 30 meter för att sedan gå hem till Tomtebo. Oh right, jag glömde att säga att vi var på Teg. Väl vid Ålidhem Centrum så märker jag att det bara är två minuter tills nästa buss går, så jag tänkte "eh, jag har fått nog motion, dessutom så regnar det". Då jag kliver på bussen så möts jag av Anders ansiktsuttryck som säger "Wtf? How did you get here?", han skulle då av där så det blev lite "Haha, jaha, okej, hej då".

Sen så har jag, Anders, Åsa och Bea sett Prometheus. Utan att spoila något så ska jag säga att jag gjorde nog rätt att ställa in mig på att den inte skulle vara som en Alien film. För er som inte vet så är Prometheus en prequell till Alien. Jag tror jag hade blivit väldigt besviken om jag hade väntat mig att den skulle vara som andra Alienfilmer. Mitt råd är att se det som om det vore vilken si-fi som helst och ha i bakhuvudet att det är en prequell till Alien, tror att man uppskattar filmen som mest då.

Så vad händer annars? Söka, söka och återigen söka jobb. Känner mig lite smått less på det, tur att man ska plugga till hösten då har man allafall ett säkert kort på vad man ska göra under dagarna. Ser framemot morgondagen just nu, då blir det musik på KFUM ifall inte Rickard ringer och ändrar tiden det vill säga.

Som avslutning, ja vad ska man skriva då? Hej-hopp-dansa-på-topp? Eller som jag gjorde, gick. Gick "långt"


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker om min första "fylle" story xD den är ganska innocent-^^-

Men sedan när jag låg och höll på att somna och Viktor kom tillbaka och la sig bredvid mig och jag sa "Snälla, rör dig inte så mycket @_@ allting snurrar" upptäckte jag hur mycket mer världen kunde snurra än bara litegranna de där 10 metrarna, det var inte ens 30 meter...

Alien ftw Wooo!

2012-06-09 @ 13:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0