NJAAR~

Eller något sånt kanske? Nämen, nu har jag inte skrivit på ett tag så jag kände att det var dags. Vad händer? Mahjong, söka jobb, Mahjong, söka jobb. Yeah thats it, it stortsätt. För nån helg sedan så var jag, Alpha, Åsa, Viktor, Sören och Maria hos Oscar, såg Clerks, Clerks 2 och Dogma samtidigt som vi drack vin och flummade. Var en grymt awesome kväll, ser framemot nästa gång!

Just det, jag skrev ju att jag skulle vara volontär på Täfteåfestivalen, det blir inte av. Hon vi hade kontakt med som skulle typ vara våran chef ska iväg på begravning så det blir inte av. Ganska synd, såg framemot gratisinträde, sitta i ett tält med chill musik och fika. A ja, pallar inte betala för att ta mig in så ingen Täfteåfestival för mig xD

Var ganska awesome på Linns inflyttningsmiddag också, kan inte minnas senast hela original JHBF hängde tillsammans. Kan lätt säga att det är något jag saknar, detsamma gäller resten tror jag. Så därför ska vi hänga onsdagen som kommer, tagga~! Tills dess ska jag träna in lite låtar på gitarr, samt öva på flowersticks och kanske bjuda på någon simpel show, får se xD

Påtal om det, jag har typ inte ens nämnt att jag tränar med en nycirkusgrupp varje torsdag. Antingen på Hamnis eller i rådhusparken. Brukar också bli lite Mahjong eller annat flumm på sidan om. Sjukt kul, alltid härligt att ha något man övar upp.

Midsommar får vi se hur det blir, flera som vill att jag ska hänga med till Julias stuga och festa där och flera som vill att jag ska till Osjälvständighetsfestivalen. Bleh, jag kan inte bestämma mig, jag vill fara på båda.. Lite ovant att behöva välja, tidigare år var det alltid så självklart.

Sen i början av juli så ryktas det om att någon ska ta sig från Pite ner till Ume, frågan är ju om hennes hjärna kommer orka med det ^^

Näh, nu är inlägget nästan för långt så jag avslutar med en låt somrig låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0