Somethin somethin

Swooosh~! Det har hänt en del saker sen sist jag skrev och jag vet inte vars jag ska börja. Grillning hos Marklund var ganska niice, lite synd att folk var tvungen att dra så tidigt dock. Var typ jag, Marklund och Klara större delen av kvällen. Spelade gitarr, sjöng och snackade lite strunt som man brukar göra. Alltid lika roligt att få förklara hur man kan läsa av olika personer ^^

Sen på midsommar så var det awesome helt enkelt. Kubb, pilbågsskytte, bada i sjö, bastu (hade hört badtunna men det var visst en annan stuga), myggfritt(!!!), god mat, massor av trevligt folk man inte träffat på ett tag. Sen blev det även lite vin och vodka, mm päron vodka är gott. Sen så var det i princip bara Alphafamiljen, så jag fick min officiella Alphatitel. Förut kallades jag för Alphaprincessan men Alphafarmor godkände inte den, så nu är min titel.. Alphapervot. Känner mig kanska nöjd med den titeln xD

Nu till helgen blir det att fara på Vincents dop, sen får man se vad som händer. Har inte direkt några planer för tillfället. Som avslutning så får ni såklart en låt att lyssna på ^^


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag gillar din titel, alphapervot.

Sådan tur att din sis är en av de tre snusketörerna då!

2012-06-26 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0