Episode 2

Så jag har ju tänkt att komma igång med bloggandet igen, om det varar eller inte är en annan sak. Eller om det jag skriver nu kommer att låta vettigt sen. Lets see now...

Det hela började med att jag kom hem från ett LAN kanske klockan 6 på morgonen då Alpha frågade "Ska vi sova?", varav jag svarade "Lets take a nap". Somnade med kläderna på och sov till klockan 12 kanske.. Såg de avsnitt av Glee some Alpha inte sett och fick sedan nys om middag + eurovision på teg med trevligt folk. Självklart så kunde jag inte tacka nej.

Kokt potatis och ungsbakadelax med lök och ost, yummy. För att sedan dra till Thomas lägenhet, dricka vin och se eurovison, där vi kom fram till att Sverige ägde och Ukrania sög. Efter att Åsa stack till Viktor för att sova så var det jag, Josefin och Fredrik som drack tequila, sjöng med till random låtar och flummade.

Nu är jag ensam i Thomas lägenhet 4 på morgonen och njuter av lugnet. Funderar starkt på att dra igång en anime och somna till den.

Som avslutning så ska jag såklart länka en låt ^^


Kommentarer
Postat av: J.K.

Åh, nej jag tyckte att Ukrainas var klämmig. :P

2012-06-11 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0