Herpaderp~! ^^

Öh, jag bestämde mig för att jag skulle skriva idag och jag har ingen aning hur jag ska börja. Så en "herpaderp" känns som ett ganska befogat sätt att börja ett inlägg på.

Nämen, den här veckan har varit ganska chill. Jag är inbjuden till dop den sista Juni har jag för mig, måste dock svara innan den tionde. Den så ska jag hjälpa till i ett "mystält" på Täfteåfestivalen, än så länge vet jag väldigt lite om vad jag egentligen ska göra men ska bli kallad till ett möte då det finns mer information.

Sen så tror jag bestämt att det har blivit en Mahjong / Pokémon explosion. Vars jag än går så blir det nästan alltid lite Mahjong eller Pokémon. Alla spelar båda typ. Påtal om explosion så vill typ alla låna mina böcker om betendevetenskap, socialpsykologi och sånt roligt. Alltid roligt att små skrämma folk med lite simpla knep också, EAC-modellen ftw~! Det brukar de flesta fastna på direkt xD

På grund av att det känns så somrig just nu, tänker jag avsluta med en somrig låt ^_^


Kommentarer
Postat av: J.K.

Jobb, d. v. s.! Då kanske man borde fara dit och kolla på dig. :P

2012-06-11 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0