So it starts again

Jahapp, nu var det verkligen ett tag sedan jag skrev något och det finns verkligen en hel del man kan skriva om. Så vars ska jag börja? Jadå, jag och Gandalf bor numera på Tomtebo, farsan bor i husum och morsan bor nere vid Ekerö. Så det är en ganska stor ändring. Jag har nu varit singel i kanske öh..  fyra månader? Det tog jävligt hårt även om det kändes lite halvt väntat. För de som undrar så var vi ihop i lite över 3½ år, gå in på detaljer känns bara onödigt xD

I nu läget känns mitt liv som förut och samtidigt jätte annorlunda. Jag sitter nästan inte vid datorn längre känns det som, känns lite halvt underligt med tanke på att jag satt vid datorn så mycket förut. Sällan som jag är hemma känns det som, nästan alltid någon annanstans. På stan med lite polare, ofta på Café Station eller hemma hos någon.

Framtiden känns lite mer säker just nu, till hösten har jag tänkt plugga upp lite betyg. Ett par betyg tog stryk när föräldrarna skiljde sig, så det har jag tänkt att fixa. Så nästa år planerar jag att söka in till Psykologiprogrammet på Uni, något jag verkligen ser framemot.

Som avslutning ska jag såklart länka en låt jag fastnat för ^^

Kommentarer
Postat av: Markie

Finally ett inlägg! ;)

2012-05-26 @ 13:39:52
URL: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0